07 maart 2019

Ook al leek de Limburgse fotoserie "af", acties van grenspaal collega's zoals Eberhard, Harry en Sander, gaven aanleiding om nog een aantal plaatsen te bezoeken. Zelf had ik bij nder inzien ook nog een aantal plaatsen waar ik nog eens wilde kijken. Gewoon het idee dat ik niet goed had gekeken.
Tot slot nog een keer gaan vragen of ik bij iemand in Schwanenhaus (bij Venlo) in de tuin een paal mocht fotograferen. Dat mocht niet. De eigenaresse heeft de indruk dat allerlei mensen voortdurend in hun tuin gluren en gaat dat met kracht tegen. Haar "afschrikwekkende" hond die ze op de bezoeker losliet toen ze de deur opendeed, was mij echter erg vriendelijk gezind. Gewoon wachten tot de betreffende familie verhuist!
Deze palen heb ik op 14 februari en 7 maart gefotografeerd, sommige omdat ze nu een nummerbordje hebben of gerepareerd zijn en vorig jaar nog niet (dat zijn de palen met [N] respectievelijk [R] erachter): 276A[R], 278[N], 279A[N], 280[R], 307B nl, 325R[N], 325T, 340A, 340C nl, 365A, 370B, 377B[N], 389A, 395A, 475B, 475F[N], 478C nl en tenslotte 478N nl.
Nu laat ik Limburg twee jaar met rust en daarna kunnen we nog eens zien wat er allemaal weer veranderd is.

Het graswegje bij paal 340. Paaltje 340C op de voorgrond. Of is het een kadasterpaaltje?